قدم سوم: انتخاب فروشنده مناسب

امروز یکی از مشتریانم درباره این که کدام نرم افزار را انتخاب کند، مشاوره خواست. از او خواستم لیستی از مهمترین نیازهایش تهیه کند و ببیند نرم افزارهای مختلف کدامیک از نیازهای وی را برآورده می کنند. در ضمن به وی تاکید کردم که تنها به انتخاب نوع برنامه CRM اکتفا نکند و حتما حتما حتما درباره شرکت فروشنده آن برنامه هم مواردی را در نظر بگیرد. این موارد را در اینجا هم می آورم تا شما نیز آنها را در نظر داشته باشید.

 

1- آیا فروشنده واقعا متوجه نیازمندیهای سازمان شده است؟

2- آیا فروشنده قدرت برقراری ارتباط مناسب با مدیران و سایر اعضای سازمان را دارد؟

3- آیا فروشنده به روش اصولی کار می کند؟

4- آیا فروشنده از نحوه فعالیت کاری سازمان شما آگاهی دارد؟

5- آیا فروشنده منابع و امکانات لازم برای ارائه خدمات دارد؟

6- آیا خدمات فروشنده از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار هستند؟

7- فروشنده چه خدماتی را برای پشتیبانی از نرم افزار خود ارائه می دهد؟

 

اگر شما هم نیاز به مشاوره دارید، با ما تماس بگیرید.

آماریس

/ 0 نظر / 12 بازدید